Friday, August 12, 2011

g-terkejut !

ape itu g-trkejut ! ???
prnh dngr tak korgg nihh ? ahh , korg tak prnh dngr g-trkejut tp g-shock prnh ?
haha , ni sume azrul yg ckp ea ?
mse tuu die show off jam " G-TERKEJUT " diee tuu kat kiteorg , wane pink plak tuu
ohh , lpe mmng trend skrang bdk laki ske wane pink .
pstu , ttibe die ckp . " ehh kau ad jam g-terkejutt nihh ? "
aq pndng die . ap mende lah g-terkejut nih ? tnye die " weyy , mende g-trkejut tuu ? "
die senanyer nk show off jam die tuu " ni lah g-shock nii "
ouhh , bru aq phm ! pstu die show off stu klass yg die ad g-terkejut tuu
ehh , kau ! da lah jam kau wane same dgn beberape bdk sdasa
tak segan ke weyy ! drpd ary rabu smpai ary ni tak abis2 show off


ni die ' G-TEREJUT '
trend bdk skrang skee pkai jam nih weyy . korg skee ?

No comments:

Post a Comment